Hideg őszibarack krémleves chilivel és fetával

Minden nyáron eljön az a pont, amikor már nekem is túl meleg van ahhoz, hogy órákig álljak a tűzhely előtt. Idén ma jött el ez a pont, szerintem egész jól bírtam :) 
Az alapötletet a keresztlányom anyukája adta, ő készített ilyen levest a gyerekeknek vaníliafagyival. Körbepillantottam a neten, rátaláltam erre a receptre és már neki is kezdtem. 
A legtöbb időt a barack hámozásával és darabolásával töltöttem, onnantól kezdve 10 perc alatt el is készült. Tökéletes!


Hozzávalók:

1 kg őszibarack
1 csipet só
1 kk édesítő
1 kk vanília aroma
3 dl tej
2 ek tejföl
1 kk citromlé

Levesbetéthez:
2 db őszibarack meghámozva, kisebb kockára vágva
2 ek vaj
chilipehely
zsálya
feta sajt

A meghámozott és feldarabolt őszibarackot turmixgépbe tesszük, hozzáadjuk az édesítőt, a sót, a citromlevet a tejet és a tejfölt és alaposan leturmixoljuk és behűtjük. Ezzel meg is lennénk, a leves kész.

A levesbetéthez a vajat megolvasztjuk, beleszórjuk a fűszereket és mehet is bele a kockára vágott őszibarack. Pár percig pirítjuk, de nem főzzük. Ez is kész.

Tálaláskor a fűszeres őszibarackkal és feta sajttal kínáljuk

Jó étvágyat hozzá!

Megjegyzések