Grillezett csirkemell variációk


Tudom, hogy nem én találtam fel a spanyol viaszt ezzel a poszttal, de mégis kikívánkozott belőlem. Pár hete diétázom, így csak csirkemell és hal van az étlapon, ami valljuk be, egy idő után kezd  halálosan unalmas lenni. Főleg ha az ember tényleg odafigyel az elkészítés módjára, ergo jóformán csak grillezett verzióban készülnek a húsfélék, finom szalonna és mindenféle tejszín, bunda, kiló sajt stb nélkül. 
Ilyenkor az ember elkezd pácolni és egy egyszerű mustáros - majorannás vagy mézes-mustáros pácban pihent csirkemell mennyei mannává válik. Főleg ha a köret rizs és saláta... nem túl változatos, de a diéta legalább hatásos ;)

Mézes - mustáros pác:

2 ek mustár, lehetőség szerint magos verzió
2 ek méz
1 ek szójaszósz
chili ízlés szerint

Az összetevőket alaposan összekeverjük, majd beleforgatjuk a csirkemell szeleteket. Néhány órát, vagy akár egy éjszakát a pácban hagyjuk. Grill serpenyőben sütjük ki a szeleteket.




Mustáros - majoranás pác:

2 ek mustár
majoranna
bors
olaj

Ugyanúgy járunk el, mint az előző pác esetében.


Jobb szeretek nagyobb mennyiséget bepácolni és mindig csak annyi húst kisütni, ami épp akkor el is fog fogyni. Mivel itthonról viszem az ebédemet a munkahelyemre, 2-3 napra előre gondolkozva készítem el a szükséges mennyiséget. A maradék bepácolt húst pedig lefagyasztom. Kiengedés után pedig már süthetem is. 

A fentieken kívül természetesen rengeteg variáció létezik, ma ezeket készítettem el, így kerültek fel a blogra :)

Jó étvágyat hozzá!

Megjegyzések