Szeretem a tojást reggelire

Hétvégenként szeretem, hogy visszaveszünk a tempóból, megpihenünk, lassítunk és élvezzük a pillanatokat. Az egyik ilyen kedvenc pillanatom, a reggeli... korán ébredő típus vagyok, így bőven van időm a reggelire. Tojás mindig van, szerintem az egyik legjobb reggeli alapanyag.

Mostanában az omlettekre vagyok rákattanva, egy ilyen kattanás volt a francia omlett...


Sima sajtos omlettek:

 


















Van a gombás verzió:



























Ha épp nem omlett, akkor lehet kolbászos tükörtojás vagy füstölt tofu tükörtojással: 

Vagy egy isteni füstölt sajtos bundás kenyér, amit a sütőben készítek el, így nem tocsog az olajban:


Szintén nagy kedvenc a Benedek tojás vagy tavasztól a lágytojás spárgával:



De jól tud esni egy könnyed túrós tojáslepényke is:


Szeretem a tojást reggelire :D

Megjegyzések